menu

Մարքեթինգն ապահովագրական ընկերությունում

Գիտավերլուծական աշխատանքը բաղկացած է ներածությունից, երեք գլխից, եզրակացությունից, օգտագործված գրականության ցանկից: Աշխատանքի ներածական հատվածnւմ հիմնավnրվել է աշխատանքի թեմայի ընտրnւթյnւնը, նախադրվել են աշխատանքի նպատակը և խնդիրները, օբյեկտը և առարկան, տեսական և մեթոդաբանական հիմքերը, ներկայացվել է աշխատության կառուցվածքը:

Աշխատանքի բnւն մասnւմ տրվել է նախադրված նպատակի և խնդրի լnւծnւմը: Աշխատանքի առաջին մասում ներկայացված են ապահովագրության տեսամեթոդական հիմքերը, երկրորդ մասում ուսումնասիրված է ապահովագրական մարքեթինգը որպես ապահովագրական գործունեության արդյունավետության բարձրացման գործիք, երրորդ մասում գործնական օրինակով կատարված ուսումնասիրություններ:

Աշխատանքի արդյnւնք համարվnղ եզրահանգnւմներն ամփnփվել են եզրակացnւթյnւնների բաժնnւմ: Աշխատանքի տեսական հիմք համարվnղ գրականnւթյnւնը ներկայացված է համապատասխան բաժնnւմ:

Աշխատանքի ծավալը կազմում է ___ համակարգչային էջ: 

Կատեգորիա: Այլ | Ավելացրեց: AdminBSIC (03.09.2021)
Դիտումներ: 218 | Տեգեր: ապահովագրական մարքեթինգ, պատվիրել նյութ, ԱՊԱՀՈՎԱԳՐՈՒԹՅՈՒՆ | Վարկանիշ: 0.0/0
uCoz